Zoek persoonlijke aanbieding

PERSONALISEER HET AANBOD

Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!​

Kenteken of chassisnummer​

newCartoolVinOrPlateNotFound newCartoolVinOrPlateBrandError genericErrorMessage Waar vind ik het chassisnummer?​
U weet uw kenteken of chassisnummer niet?
Klik hier!
Voer het kenteken of chassisnummer in.
Klik hier!

Gegevens van uw auto

Model
Tenaamstelling
Motor
Km-stand newCartoolUpdateKmAlert

newCartoolLoadingText

  • 1 Model
  • 2 Tenaamstelling
  • 3 newCartoolLoadingEngine

newCartoolAlertTitle

newCartoolAlertText

newCartoolAlertContact1 newCartoolAlertContactLinkedText newCartoolAlertContact2

PERSONALISEER HET AANBOD

 
Selecteer model
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Model

PERSONALISEER HET AANBOD

 
Selecteer model
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Motorisatie

PERSONALISEER HET AANBOD

 
newCartoolMatriculationText
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
newCartoolMatericulationYear
Gennaio
Febbraio
Marzo
Aprile
Maggio
Giugno
Luglio
Agosto
Settembre
Ottobre
Novembre
Dicembre

PERSONALISEER HET AANBOD

 
newCartoolKmText
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Km
newCartoolInsertKmReminderText

PERSONALISEER HET AANBOD

 
newCartoolOtherModelsSelectCar
confirmButton
Toegang tot myAlfaromeo

myAlfa log-in

Toegang tot myAlfa

Log in met uw socials

registertitle

registermessage1
registermessage2

Dealers

Dealers

Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!

Zoek een dealer of werkplaats

Zoek een dealer

Vraag om informatie of maak een afspraak​







ABONNEER U OP GEMOEDSRUST
ALFA ROMEO EXTENDED WARRANTY
AND/OR SERVICE PLANS

Aangepast aan uw rijstijl.

layerTitle

layerDetailDescription

BESCHERMING

Bescherm uzelf tegen onaangename verrassingen

FLEXIBILITEIT

Stem uw plan af op uw behoeften

EXPERTISE

Profiteer van Alfa Romeo-onderdelen en de unieke expertise van ons netwerk

Waarom kiezen voor een verlengde garantie en/of onderhoudsplan van Alfa Romeo voor mijn wagen?

Een onderhoudsplan helpt u niet alleen om de onderhoudskosten van uw Alfa Romeo te spreiden, maar biedt u ook waardevolle extra diensten om het leven met uw wagen gemakkelijker te maken. De beste oplossing is om uw onderhoudsplan te kopen op hetzelfde moment als de aankoop van uw wagen, zodat u uw wagen meteen kunt beschermen. Als u het onderhoudsplan niet bij de aankoop van uw wagen kocht, kunt u zich nog steeds abonneren op een onderhoudsplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeurt.
Met een verlengde garantie kunt u de standaard fabrieksgarantie verlengen. U kunt een verlengde garantie afsluiten op eender welk moment vóór het verstrijken van de oorspronkelijke fabrieksgarantie. (De commerciële garantie heeft geen invloed op de wettelijke rechten van de consument onder de wet die de verkoop van consumentengoederen regelt; deze rechten worden niet beïnvloed door de commerciële garantie).
*
Complete Care: aan te schaffen vanaf de startdatum van het eerste jaar van registratie van de wagen en vóór het eerste geplande onderhoud voor de duur en het kilometrage van uw Alfa Romeo Extended Warranty and/or Service Plans plan.

Verlengde garantie:
Extra dekking voor uw wagen na afloop van de fabrieksgarantie, die alle fabricagefouten ten gevolge van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen dekt, voor de duur en het kilometerbereik van uw Alfa Romeo Plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na registratie van de wagen.

Alfa Rmeo Assistance:
24/7 pechhulp of wegslepen, zonder kilometeraftrek, in meer dan 49 landen. Bij mechanische, elektrische of elektronische pech of een lekke band.

Gepland onderhoud:
Een reeks periodieke onderhoudsbeurten die de arbeidskosten en de vervanging van onderdelen dekt, zoals gespecificeerd in de onderhoudsvoorschriften van de fabrikant voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen voor het aantal onderhoudsbeurten (ongeacht het aantal km/de duur van de wagen) dat u aanschafte in uw Extended Warranty and/or Service Plans plan. Aankoop mogelijk in het eerste jaar na de startdatum van de garantie en vóór de eerste geplande onderhoudsbeurt.

Slijtageonderdelen:
Vervanging van aan slijtage onderhevige onderdelen (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen....) voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen.