ABONNEER U OP GEMOEDSRUST
ALFA ROMEO EXTENDED WARRANTY
AND/OR
SERVICE PLANS

Aangepast aan uw rijstijl.

layerTitle

layerDetailDescription

BESCHERMING

Bescherm uzelf tegen onaangename verrassingen

FLEXIBILITEIT

Stem uw plan af op uw behoeften

EXPERTISE

Profiteer van Alfa Romeo-onderdelen en de unieke expertise van ons netwerk

Waarom kiezen voor een verlengde garantie en/of onderhoudsplan van Alfa Romeo voor mijn wagen?

Een onderhoudsplan helpt u niet alleen om de onderhoudskosten van uw Alfa Romeo te spreiden, maar biedt u ook waardevolle extra diensten om het leven met uw wagen gemakkelijker te maken. De beste oplossing is om uw onderhoudsplan te kopen op hetzelfde moment als de aankoop van uw wagen, zodat u uw wagen meteen kunt beschermen. Als u het onderhoudsplan niet bij de aankoop van uw wagen kocht, kunt u zich nog steeds abonneren op een onderhoudsplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeurt.
Met een verlengde garantie kunt u de standaard fabrieksgarantie verlengen. U kunt een verlengde garantie afsluiten op eender welk moment vóór het verstrijken van de oorspronkelijke fabrieksgarantie. (De commerciële garantie heeft geen invloed op de wettelijke rechten van de consument onder de wet die de verkoop van consumentengoederen regelt; deze rechten worden niet beïnvloed door de commerciële garantie).
*
Complete Care: aan te schaffen vanaf de startdatum van het eerste jaar van registratie van de wagen en vóór het eerste geplande onderhoud voor de duur en het kilometrage van uw Alfa Romeo Extended Warranty and/or Service Plans plan.

Verlengde garantie:
Extra dekking voor uw wagen na afloop van de fabrieksgarantie, die alle fabricagefouten ten gevolge van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen dekt, voor de duur en het kilometerbereik van uw Alfa Romeo Plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na registratie van de wagen.

Alfa Romeo Assistance:
24/7 pechhulp of wegslepen, zonder kilometeraftrek, in meer dan 49 landen. Bij mechanische, elektrische of elektronische pech of een lekke band.

Gepland onderhoud:
Een reeks periodieke onderhoudsbeurten die de arbeidskosten en de vervanging van onderdelen dekt, zoals gespecificeerd in de onderhoudsvoorschriften van de fabrikant voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen voor het aantal onderhoudsbeurten (ongeacht het aantal km/de duur van de wagen) dat u aanschafte in uw Extended Warranty and/or Service Plans plan. Aankoop mogelijk in het eerste jaar na de startdatum van de garantie en vóór de eerste geplande onderhoudsbeurt.

Stroompanne:
Stroompanne - als uw batterij in panne valt, kunnen we ter plaatse opladen waar toegelaten en/of slepen naar het door u gewenste oplaadpunt binnen een straal van 80 km of het dichtstbijzijnde oplaadpunt binnen die straal. Uw Alfa Romeo Extended Warranty And/Or Service Plans plan omvat 4 sleepbeurten per jaar zonder extra kosten.

Gezondheidsstatus Batterij:
Een meting van de batterijcapaciteit op het moment van de onderhoudsbeurt/batterijdiagnose, vergeleken met de waarde toen de wagen voor het eerst werd geleverd.

Tractiebatterij:
Uw tractiebatterij heeft een garantie van 8 jaar of tot 160.000 km voor 70% van de oplaadcapaciteit, binnen de fabrieksgarantie van uw Alfa Romeo.

Slijtageonderdelen:
Vervanging van aan slijtage onderhevige onderdelen (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen, ...) voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen.