GIULIA B-TECH
  • style
  • Technologie
  • Sécurité
  • Dynamism
  • Suspensions
  • Motorisations
  • Finitions
EEN TIJDPERK HERSCHREVEN

Een blik volstaat. De Dark Gloss details van de Giulia B-Tech trekken de aandacht van iedereen die hem ziet. De donkere, Dark Gloss afwerking van de raamomlijstingen, het iconische driehoekige radiatorrooster, de buitenspiegelkappen en de uitlaatpijp(en) benadrukken de uitstraling van een oordeelkundig ontworpen auto die de conventies van de vierdeursberlines definitief veranderde. Ze weerspiegelen de perfecte harmonie van het onwrikbare en zelfverzekerde karakter van de Giulia, met zijn krachtige, gespierde lijnenspel en elegante welvingen; een stijl die alleen kan worden omschreven als authentiek Italiaans.

alfa romeo giulia super
19” donkere lichtmetalen velgen (optie)
alfa romeo giulia super - details
Dark Gloss radiatorrooster
Zwarte badges en uitlaatpijpen

Interieurs

DE ESSENTIE VAN COMFORT EN PRESTATIES

Alle technologische voorzieningen zijn gericht op de bestuurder en ontwikkeld om pure prestaties af te leveren. Kwalitatieve details zoals de aluminium deurdrempels en het tweekleurige dashboard versterken de hoogwaardige interieursfeer die de bestuurder omringt. De zetels zijn verkrijgbaar in drie kleurcombinaties.

Alfa Romeo Giulia Super intérieur
3 zwarte interieurs beschikbaar.
De startknop werd geïntegreerd in het stuurwiel. Het stuurwiel en de versnellingspookknop zijn uitgevoerd in leder.
Aluminium deurdrempelplaatsen met Alfa Romeo-opschrift en elektrisch verstelbare zetels zijn als optie verkrijgbaar.
Technologie

Infotainment

HET BESTE VAN TWEE WERELDEN:

De Giulia B-Tech is uitgerust met een geavanceerd infotainmentsysteem met een kristalhelder 8,8”-kleurenscherm in hoge resolutie en een intuïtieve connectiviteit met Apple CarPlay en Android Auto om een maximale integratie van uw smartphone te verzekeren. De bedieningstoetsen op het stuurwiel en de draaiknop houden u geconcentreerd op de weg, terwijl u toch verbonden blijft met de wereld rondom u.

8,8"-infotainmentsysteem Alfa Connect met kleurenscherm.
De Alfa Connected-diensten verbinden de bestuurder altijd met zijn auto, dankzij een geïntegreerde simkaart, gps en versnellingsmeter. De pechverhelping vanop afstand en de controlediensten verhogen de veiligheid op de weg en vergemakkelijken het onderhoud van uw wagen.
Het 7”-instrumentenbord geeft de bestuurder alle nodige informatie in een oogopslag.
Sécurité

Veiligheid

EMOTIES IN VEILIGHEID

De Giulia is uitgerust met een van de meest geavanceerde veiligheidssystemen, wat hem in staat heeft gesteld om vijf EuroNCAP-sterren te behalen met een uitzonderlijke score van 98 procent voor de bescherming van volwassen inzittenden, de hoogste ooit voor een auto.

Lane Departure Warning (LDW). Wanneer de bestuurder onbedoeld afwijkt van zijn rijstrook zonder daarbij zijn richtingaanwijzers te gebruiken, wordt hij door het systeem tot de orde geroepen met visuele en auditieve signalen.
Forward Collision Warning (FCW) en Autonomous Emergency Brake (AEB) met voetgangerdetectie Waarschuwt de bestuurder voor een dreigende aanrijding met een obstakel en activeert automatisch de noodremhulp.
Blind Spot Monitoring (BSM) met Rear Cross-Path Detection, optioneel verzoek. Wanneer de achteruitversnelling is ingeschakeld, detecteert en toont het systeem voertuigen en voetgangers in de dode hoeken. Ook verkrijgbaar met een parkeercamera met dynamische hulplijnen om het parkeren te vergemakkelijken.
Dynamism
Suspensions

Ophanging

EEN OPHANGINGSSYSTEEM GEPATENTEERD DOOR ALFA ROMEO.

Dankzij het gebruik van baanbrekende technologieën en uiterst specifieke materialen garandeert de Giulia B-Tech een uiterst alert stuurgedrag in combinatie met een ongeëvenaard comfort. De traditionele ophanging werd vervangen door het nieuwe AlfaLink™-systeem, dat het gewicht van de auto drastisch reduceert, dankzij het doorgedreven gebruik van aluminium voor de voor- en achterwielophanging. Dat vertaalt zich in een wendbaarder en veiliger karakter. Rijplezier kent echt geen compromissen.

De voorwielophanging met dubbele driehoeken en semivirtuele stuuras verhoogt het stuurkoppel met 20 procent om zo de zijdelingse grip te verbeteren en onderstuur te reduceren.
De 4,5-puntsophanging achteraan garandeert een ongeëvenaard comfort
Motorisations

MOTOREN

ALFA ROMEO RIJPLEZIER

De Giulia B-Tech is verkrijgbaar in twee motoren: de 2.0 benzine 200 pk met 8-traps automatische transmissie of de 2.2 diesel (136 pk of 160 pk) gekoppeld in elk van zijn versies, een handgeschakelde zesversnellingsbak rapporten, ofwel naar een automatische 8-versnellingsbak.

Benzine

MOTOR 2.0 Benzine 200 pk 
CILINDERS 4
AANDDRIJVING achterwielaandrijving
VERSNELLINGSBAK
8-traps automaat  
MAX. VERMOGEN (cv-CE) @ rpm 148 (200) @ 4.500
MAX. KOPPEL (kgm-CE) @ rpm 330 (34) @ 1.750
VERSNELLING 0-100 km/h (s) 6,6
BRANDSTOFVERBRUIK (GEMIDDELD) 6,6-7,0
CO2-EMISSIE 153-162
MILIEUNORM EURO 6D

DIESEL

MOTOR 2.2 Diesel 136 pk 2.2 Diesel 136 pk 2.2 Diesel 160 pk 2.2 Diesel 160 pk
CILINDERS 4 4 4 4
AANDDRIJVING Achterwielaandrijving Achterwielaandrijving Achterwielaandrijving Achterwielaandrijving
VERSNELLINGSBAK
Handgeschakeld, 6 versnellingen 8-traps automaat   Handgeschakeld, 6 versnellingen 8-traps automaat  
MAX. VERMOGEN (cv-CE) @ rpm 100 (136) @ 2.500 100 (136) @ 2.500 118 (160) @ 3.250 118 (160) @ 3.750
MAX. KOPPEL (kgm-CE) @ rpm 400 (41) @ 1.500 450 (46) @ 1.750 400 (41) @ 1.500 450 (46) @ 1.750
VERSNELLING 0-100 km/h (s) 9,7 9,5 8,4 8,2
BRANDSTOFVERBRUIK (GEMIDDELD) 5,1-5,2 4,9-5,0 5,1-5,2 4,9-5,0
CO2-EMISSIE 133-136 128-131 133-136 128-131
MILIEUNORM EURO 6D EURO 6D EURO 6D EURO 6D